Gisteren staken ze weer in de bus, die gigantische papierverspillers!Iedereen die internet heeft gebruikt volgens mij toch de websites… wij alleszins wel.Gelukkig kun je in BelgiĆ« uitschrijven:http://www.1207.beDoen!